Utvidet returrett til 31. januar 2025

Food Advertising and Childhood Obesity

- Examining Food Type, Brand Mascot Physique, Health Message, and Media

Om Food Advertising and Childhood Obesity

This book explores the ways in which the environmental factor of advertising can influence children¿s food choice and health status, and how it contributes to the significant public health issue of childhood obesity.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032175652
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 120
  • Utgitt:
  • 30. september 2021
  • Dimensjoner:
  • 138x216x0 mm.
  • Vekt:
  • 149 g.
  • BLACK NOVEMBER
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. desember 2024

Beskrivelse av Food Advertising and Childhood Obesity

This book explores the ways in which the environmental factor of advertising can influence children¿s food choice and health status, and how it contributes to the significant public health issue of childhood obesity.

Brukervurderinger av Food Advertising and Childhood Obesity



Finn lignende bøker
Boken Food Advertising and Childhood Obesity finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.