Norges billigste bøker

Fundamental Theories of Business Communication

- Laying a Foundation for the Field

Om Fundamental Theories of Business Communication

This book examines the major business communication theories, delving into their relationships and practical applications. Many business communication studies lack a strong theoretical grounding-a deficit that creates difficulties for researching business communication phenomena and building upon previous studies.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783030577407
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 266
  • Utgitt:
  • 5. desember 2020
  • Utgave:
  • 12020
  • Dimensjoner:
  • 148x210x0 mm.
  • Vekt:
  • 493 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Fundamental Theories of Business Communication

This book examines the major business communication theories, delving into their relationships and practical applications. Many business communication studies lack a strong theoretical grounding-a deficit that creates difficulties for researching business communication phenomena and building upon previous studies.

Brukervurderinger av Fundamental Theories of Business Communication



Finn lignende bøker
Boken Fundamental Theories of Business Communication finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.