Utvidet returrett til 31. januar 2025

Fundamentals of Marketing

Om Fundamentals of Marketing

Introduces the key terms, concepts and practices to provide a firm foundation for undergraduate students. It discusses contemporary technologies used in marketing alongside established practices to develop an understanding of the positive effects of marketing balanced with critical discussion about it's contribution to the wider aims of society.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781910158982
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 244
  • Utgitt:
  • 30. mars 2018
  • Dimensjoner:
  • 244x190x18 mm.
  • Vekt:
  • 496 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 11. desember 2024

Beskrivelse av Fundamentals of Marketing

Introduces the key terms, concepts and practices to provide a firm foundation for undergraduate students. It discusses contemporary technologies used in marketing alongside established practices to develop an understanding of the positive effects of marketing balanced with critical discussion about it's contribution to the wider aims of society.

Brukervurderinger av Fundamentals of Marketing



Finn lignende bøker
Boken Fundamentals of Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.