Norges billigste bøker

Geomarketing

- Methods and Strategies in Spatial Marketing

Om Geomarketing

This title describes the state of the art in all areas of spatial marketing, discussing the various constituents which make up the geography of markets. Demand varies according to location and can be measured according to revenue, the number of households, spending patterns and lifestyles.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781905209071
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 328
  • Utgitt:
  • 7. februar 2006
  • Dimensjoner:
  • 161x243x23 mm.
  • Vekt:
  • 624 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 22. mai 2025

Beskrivelse av Geomarketing

This title describes the state of the art in all areas of spatial marketing, discussing the various constituents which make up the geography of markets. Demand varies according to location and can be measured according to revenue, the number of households, spending patterns and lifestyles.

Brukervurderinger av Geomarketing



Finn lignende bøker
Boken Geomarketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.