Utvidet returrett til 31. januar 2025

Global Brand Power

- Leveraging Branding for Long-Term Growth

Om Global Brand Power

Wharton professor Barbara Kahn brings brand management into the 21st century. Global Brand Power is filled with stories about how Coca-Cola, The Estee Lauder Companies Inc., Marriott, Apple, Starbucks, Campbell Soup Company, Southwest Airlines, and celebrities like Lady Gaga are leveraging their brands.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781613630266
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 132
  • Utgitt:
  • 5. mars 2013
  • Dimensjoner:
  • 216x142x13 mm.
  • Vekt:
  • 192 g.
  • BLACK NOVEMBER
Leveringstid: Ukjent

Beskrivelse av Global Brand Power

Wharton professor Barbara Kahn brings brand management into the 21st century. Global Brand Power is filled with stories about how Coca-Cola, The Estee Lauder Companies Inc., Marriott, Apple, Starbucks, Campbell Soup Company, Southwest Airlines, and celebrities like Lady Gaga are leveraging their brands.

Brukervurderinger av Global Brand Power



Finn lignende bøker
Boken Global Brand Power finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.