Utvidet returrett til 31. januar 2025
Om Global Business Strategy: Asian Perspective

Given the rise of Asia in the global economy, it is important to understand the uniqueness of Asian business. This book introduces the core strategies prevalent in Western business, and then explains how they can be applied or adapted to Asian business. It deals with the theory and, practice. It also offers real-life case studies and examples.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9789814273190
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 348
  • Utgitt:
  • 23. mars 2010
  • Dimensjoner:
  • 229x155x23 mm.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 7. desember 2024

Beskrivelse av Global Business Strategy: Asian Perspective

Given the rise of Asia in the global economy, it is important to understand the uniqueness of Asian business. This book introduces the core strategies prevalent in Western business, and then explains how they can be applied or adapted to Asian business. It deals with the theory and, practice. It also offers real-life case studies and examples.

Brukervurderinger av Global Business Strategy: Asian Perspective



Finn lignende bøker
Boken Global Business Strategy: Asian Perspective finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.