Norges billigste bøker

Global Perspectives on International Advertising

Om Global Perspectives on International Advertising

Presents information about international advertising and different international cultures. The book covers specific countries and specific international regions regarding advertising. It also includes a literature review of the advertising industry for various countries and regions.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781799896722
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 330
  • Utgitt:
  • 30. juni 2022
  • Dimensjoner:
  • 216x279x0 mm.
  • Vekt:
  • 633 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 11. august 2025

Beskrivelse av Global Perspectives on International Advertising

Presents information about international advertising and different international cultures. The book covers specific countries and specific international regions regarding advertising. It also includes a literature review of the advertising industry for various countries and regions.

Brukervurderinger av Global Perspectives on International Advertising



Finn lignende bøker
Boken Global Perspectives on International Advertising finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.