Utvidet returrett til 31. januar 2024
Om H2H Marketing

H2H Marketing focuses on redefining the role of marketing by reorienting the mindset of decision-makers and integrating the concepts of Design Thinking, Service-Dominant Logic and Digitalization. Following the authors' successful book on H2H Marketing, this book brings foward selected case studies showcasing various aspects of the concept, its fundamental elements, and its implementation.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783031223921
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 236
  • Utgitt:
  • 20. juli 2023
  • Utgave:
  • 23001
  • Dimensjoner:
  • 160x18x241 mm.
  • Vekt:
  • 567 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: Ukjent

Beskrivelse av H2H Marketing

H2H Marketing focuses on redefining the role of marketing by reorienting the mindset of decision-makers and integrating the concepts of Design Thinking, Service-Dominant Logic and Digitalization. Following the authors' successful book on H2H Marketing, this book brings foward selected case studies showcasing various aspects of the concept, its fundamental elements, and its implementation.

Brukervurderinger av H2H Marketing



Finn lignende bøker
Boken H2H Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.