Utvidet returrett til 31. januar 2025

Handbook of CRM

Om Handbook of CRM

Customer Relationship Management is a holistic strategic approach to managing customer relationships to increase shareholder value. This book provides coverage of the key concepts in this vital field. It helps in understanding the concepts that underlie successful CRM rather than the plethora of systems that can be used to implement it.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780750664370
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 458
  • Utgitt:
  • 31. oktober 2005
  • Dimensjoner:
  • 166x240x31 mm.
  • Vekt:
  • 806 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 12. desember 2024

Beskrivelse av Handbook of CRM

Customer Relationship Management is a holistic strategic approach to managing customer relationships to increase shareholder value. This book provides coverage of the key concepts in this vital field. It helps in understanding the concepts that underlie successful CRM rather than the plethora of systems that can be used to implement it.

Brukervurderinger av Handbook of CRM



Finn lignende bøker
Boken Handbook of CRM finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.