Utvidet returrett til 31. januar 2025

Handbook of Market Segmentation

- Strategic Targeting for Business and Technology Firms, Third Edition

Om Handbook of Market Segmentation

This is a practical how-to guide to what market leaders already know about defining, segmenting and targeting business markets: how to assess customers needs; how to gauge the competition; and how to maximise corporate resources.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780789021571
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 260
  • Utgitt:
  • 20. april 2004
  • Dimensjoner:
  • 154x215x14 mm.
  • Vekt:
  • 366 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 21. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Handbook of Market Segmentation

This is a practical how-to guide to what market leaders already know about defining, segmenting and targeting business markets: how to assess customers needs; how to gauge the competition; and how to maximise corporate resources.

Brukervurderinger av Handbook of Market Segmentation



Finn lignende bøker
Boken Handbook of Market Segmentation finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.