Utvidet returrett til 31. januar 2025

Happy Customers Everywhere

- How Your Business Can Profit from the Insights of Positive Psychology

Om Happy Customers Everywhere

Bernd Schmitt explores how marketers and brand managers can harness good customer experience through a three prong approach: The Feel Good Method, The Meaningful Method and The Learning and Growing Method.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780230116450
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 256
  • Utgitt:
  • 31. mai 2012
  • Dimensjoner:
  • 163x240x23 mm.
  • Vekt:
  • 552 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Happy Customers Everywhere

Bernd Schmitt explores how marketers and brand managers can harness good customer experience through a three prong approach: The Feel Good Method, The Meaningful Method and The Learning and Growing Method.

Brukervurderinger av Happy Customers Everywhere



Finn lignende bøker
Boken Happy Customers Everywhere finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.