Norges billigste bøker

How to Measure Customer Satisfaction

Om How to Measure Customer Satisfaction

Written by three leading practitioners, this is a practical guide to running an effective customer satisfaction measurement programme. The book also covers ways of gaining understanding and ownership of the CSM programme throughout the organisation.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780566085956
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 160
  • Utgitt:
  • 29. desember 2003
  • Utgave:
  • 2
  • Dimensjoner:
  • 171x243x12 mm.
  • Vekt:
  • 294 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av How to Measure Customer Satisfaction

Written by three leading practitioners, this is a practical guide to running an effective customer satisfaction measurement programme. The book also covers ways of gaining understanding and ownership of the CSM programme throughout the organisation.

Brukervurderinger av How to Measure Customer Satisfaction



Finn lignende bøker
Boken How to Measure Customer Satisfaction finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.