Utvidet returrett til 31. januar 2025

HOW TO PLAN EXHIB

Om HOW TO PLAN EXHIB

One of a series which provides an introduction to advertising in four key media. Written for managers using these media for the first time, each book is a practical guide to planning, preparing, running and evaluating a campaign in a particular medium. This title covers the planning of exhibitions.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780304334315
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 250
  • Utgitt:
  • 17. juli 1997
  • Dimensjoner:
  • 170x244x9 mm.
  • Vekt:
  • 288 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av HOW TO PLAN EXHIB

One of a series which provides an introduction to advertising in four key media. Written for managers using these media for the first time, each book is a practical guide to planning, preparing, running and evaluating a campaign in a particular medium. This title covers the planning of exhibitions.

Brukervurderinger av HOW TO PLAN EXHIB



Finn lignende bøker
Boken HOW TO PLAN EXHIB finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.