Utvidet returrett til 31. januar 2025

Humanistic Marketing

Om Humanistic Marketing

Humanistic Marketing is a response to the currently growing mega-trend call for rethinking marketing. The book organizes current thinking around the problems of marketing theory and practice as well as solutions and ways forward, providing a diverse exploration of the position of marketing in the face of challenges for societal transformation.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781137353283
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 284
  • Utgitt:
  • 19. november 2013
  • Dimensjoner:
  • 223x145x22 mm.
  • Vekt:
  • 482 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Humanistic Marketing

Humanistic Marketing is a response to the currently growing mega-trend call for rethinking marketing. The book organizes current thinking around the problems of marketing theory and practice as well as solutions and ways forward, providing a diverse exploration of the position of marketing in the face of challenges for societal transformation.

Brukervurderinger av Humanistic Marketing



Finn lignende bøker
Boken Humanistic Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.