Utvidet returrett til 31. januar 2025

Influencer Marketing

Influencer Marketing
Om Influencer Marketing

This book discusses and debates the complexities of influencer marketing, casting a critical and interdisciplinary lens on its practices, consumption, and far-reaching societal impact. The chapters in this book were originally published as a special issue of Journal of Marketing Management.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032907185
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 256
  • Utgitt:
  • 16. desember 2024
  • Dimensjoner:
  • 174x246x0 mm.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: Kan forhåndsbestilles
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Influencer Marketing

This book discusses and debates the complexities of influencer marketing, casting a critical and interdisciplinary lens on its practices, consumption, and far-reaching societal impact. The chapters in this book were originally published as a special issue of Journal of Marketing Management.

Brukervurderinger av Influencer Marketing



Finn lignende bøker
Boken Influencer Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.