Norges billigste bøker

Information Campaigns

- Balancing Social Values and Social Change

Om Information Campaigns

Working from the premises that information campaigns and social marketing efforts represent attempts at planned social change and that it is insufficient to examine inherently social phenomena in a social vacuum, the contributors to this volume provide a social context for examining these domains.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780803932197
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 312
  • Utgitt:
  • 29. desember 1989
  • Dimensjoner:
  • 139x215x22 mm.
  • Vekt:
  • 420 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 3. mars 2025

Beskrivelse av Information Campaigns

Working from the premises that information campaigns and social marketing efforts represent attempts at planned social change and that it is insufficient to examine inherently social phenomena in a social vacuum, the contributors to this volume provide a social context for examining these domains.

Brukervurderinger av Information Campaigns



Finn lignende bøker
Boken Information Campaigns finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.