Norges billigste bøker

Integrated Advertising, Promotion, and Marketing

Om Integrated Advertising, Promotion, and Marketing

This book introduces the concepts, perspectives, and importance of Integrated Marketing Communication (IMC). It presents the history of Indian advertising, the strategic importance of IMC, a discussion on social and cultural factors that enhance the effectiveness of marketing communication.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032504070
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 366
  • Utgitt:
  • 17. november 2023
  • Dimensjoner:
  • 156x234x0 mm.
  • Vekt:
  • 653 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 15. august 2025

Beskrivelse av Integrated Advertising, Promotion, and Marketing

This book introduces the concepts, perspectives, and importance of Integrated Marketing Communication (IMC). It presents the history of Indian advertising, the strategic importance of IMC, a discussion on social and cultural factors that enhance the effectiveness of marketing communication.

Brukervurderinger av Integrated Advertising, Promotion, and Marketing



Finn lignende bøker
Boken Integrated Advertising, Promotion, and Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.