Norges billigste bøker

Interactive Marketing

- Revolution or Rhetoric?

Om Interactive Marketing

This author investigates the constructions and reconstructions of discourse that surround the uses of interactivity in contemporary advertising, public relations, and `guerrilla marketing.¿ In doing so, he offers a radical new theory of marketing communication based upon approaching persuasion as a dynamic, endless negotiation between distinction-making systems.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138008823
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 256
  • Utgitt:
  • 3. juli 2014
  • Dimensjoner:
  • 152x229x0 mm.
  • Vekt:
  • 340 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Interactive Marketing

This author investigates the constructions and reconstructions of discourse that surround the uses of interactivity in contemporary advertising, public relations, and `guerrilla marketing.¿ In doing so, he offers a radical new theory of marketing communication based upon approaching persuasion as a dynamic, endless negotiation between distinction-making systems.

Brukervurderinger av Interactive Marketing



Finn lignende bøker
Boken Interactive Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.