Utvidet returrett til 31. januar 2025

International Marketing

Om International Marketing

Intended primarily at intermediate and advanced undergraduate and postgraduate students taking International Marketing modules. This book covers the range of international marketing topics, logically divided into four Parts that outlines the core concepts of international marketing, and discuses the environmental forces.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781408009239
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 752
  • Utgitt:
  • 25. februar 2011
  • Utgave:
  • Dimensjoner:
  • 219x276x19 mm.
  • Vekt:
  • 1236 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av International Marketing

Intended primarily at intermediate and advanced undergraduate and postgraduate students taking International Marketing modules. This book covers the range of international marketing topics, logically divided into four Parts that outlines the core concepts of international marketing, and discuses the environmental forces.

Brukervurderinger av International Marketing



Finn lignende bøker
Boken International Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.