Utvidet returrett til 31. januar 2025

International Sport Marketing

- Issues and Practice

Om International Sport Marketing

This book examines the most important trends and developments in contemporary sport marketing around the world, shining new light on the importance of marketing and markets as the drivers of international sport business.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367730369
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 232
  • Utgitt:
  • 18. desember 2020
  • Dimensjoner:
  • 232x155x17 mm.
  • Vekt:
  • 356 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 18. desember 2024

Beskrivelse av International Sport Marketing

This book examines the most important trends and developments in contemporary sport marketing around the world, shining new light on the importance of marketing and markets as the drivers of international sport business.

Brukervurderinger av International Sport Marketing



Finn lignende bøker
Boken International Sport Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.