Utvidet returrett til 31. januar 2025

Introduction to Graphic Design Methodologies and Processes

- Understanding Theory and Application

Om Introduction to Graphic Design Methodologies and Processes

Graphic design has long based decision-making on instinct, trends, and personal preference. This book introduces a range of practical methodologies (quantitative and qualitative) pertinent to the interpreting, targeting and creating of forms and messages.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780470504352
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 144
  • Utgitt:
  • 18. februar 2011
  • Dimensjoner:
  • 233x191x9 mm.
  • Vekt:
  • 352 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 18. desember 2024

Beskrivelse av Introduction to Graphic Design Methodologies and Processes

Graphic design has long based decision-making on instinct, trends, and personal preference. This book introduces a range of practical methodologies (quantitative and qualitative) pertinent to the interpreting, targeting and creating of forms and messages.

Brukervurderinger av Introduction to Graphic Design Methodologies and Processes



Finn lignende bøker
Boken Introduction to Graphic Design Methodologies and Processes finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.