Utvidet returrett til 31. januar 2025

Islam, Marketing and Consumption

- Critical Perspectives on the Intersections

Om Islam, Marketing and Consumption

This book seeks to reflect various unheard and emerging critical voices from within the Muslim world, providing critical insights on how, if and why Islam matters to marketing theory and practice. This insightful collection will be of interest to those interested in marketing, consumer behaviour, Islamic studies, cultural studies and sociology.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415746946
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 204
  • Utgitt:
  • 18. januar 2016
  • Dimensjoner:
  • 242x164x18 mm.
  • Vekt:
  • 456 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 18. desember 2024

Beskrivelse av Islam, Marketing and Consumption

This book seeks to reflect various unheard and emerging critical voices from within the Muslim world, providing critical insights on how, if and why Islam matters to marketing theory and practice. This insightful collection will be of interest to those interested in marketing, consumer behaviour, Islamic studies, cultural studies and sociology.

Brukervurderinger av Islam, Marketing and Consumption



Finn lignende bøker
Boken Islam, Marketing and Consumption finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.