Norges billigste bøker

Knowledge Driven Service Innovation and Management

- IT Strategies for Business Alignment and Value Creation

Om Knowledge Driven Service Innovation and Management

Presents a collection of research and analysis on the principles of service, knowledge and organisational capabilities. This book aims to clarify IT strategy procedures and management practices and how they are used to shape a firm's knowledge organisations as well as facilitate service innovation and customer value co-creation.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781466625129
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 354
  • Utgitt:
  • 30. november 2012
  • Dimensjoner:
  • 227x292x42 mm.
  • Vekt:
  • 1784 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Knowledge Driven Service Innovation and Management

Presents a collection of research and analysis on the principles of service, knowledge and organisational capabilities. This book aims to clarify IT strategy procedures and management practices and how they are used to shape a firm's knowledge organisations as well as facilitate service innovation and customer value co-creation.

Brukervurderinger av Knowledge Driven Service Innovation and Management



Finn lignende bøker
Boken Knowledge Driven Service Innovation and Management finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.