Utvidet returrett til 31. januar 2025

Kognitionspsychologische Wirkmechanismen von Werbung. Grundlagen, Methoden und ethische Beurteilung

  • Språk:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783961465194
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 132
  • Utgitt:
  • 9. februar 2017
  • Dimensjoner:
  • 210x148x7 mm.
  • Vekt:
  • 168 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 13. desember 2024

Brukervurderinger av Kognitionspsychologische Wirkmechanismen von Werbung. Grundlagen, Methoden und ethische Beurteilung



Finn lignende bøker
Boken Kognitionspsychologische Wirkmechanismen von Werbung. Grundlagen, Methoden und ethische Beurteilung finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.