Utvidet returrett til 31. januar 2025

Leisure Marketing

Om Leisure Marketing

Divided into nine parts, this book guides the reader through leisure and marketing concepts, the marketing mix, key issues in different sectors, issues such as globalisation, marketing research and ethics, for example branding and environmental issues, and the future of leisure marketing.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780750655507
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 424
  • Utgitt:
  • 15. desember 2004
  • Dimensjoner:
  • 190x247x23 mm.
  • Vekt:
  • 790 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: Ukjent
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Leisure Marketing

Divided into nine parts, this book guides the reader through leisure and marketing concepts, the marketing mix, key issues in different sectors, issues such as globalisation, marketing research and ethics, for example branding and environmental issues, and the future of leisure marketing.

Brukervurderinger av Leisure Marketing



Finn lignende bøker
Boken Leisure Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.