Utvidet returrett til 31. januar 2025

Leveraging Mobile Media

- Cross-Media Strategy and Innovation Policy for Mobile Media Communication

Om Leveraging Mobile Media

Mobile communications and next generation wireless networks emerge as new distribution channels for the media. the social use of mobile communications suggests that identity representation in social networks, impulsive access to trusted media brands, and micro-coordination emerge as new sources of value creation in the media industries.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783790815757
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 270
  • Utgitt:
  • 24. februar 2005
  • Utgave:
  • 2005
  • Dimensjoner:
  • 157x234x17 mm.
  • Vekt:
  • 432 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Leveraging Mobile Media

Mobile communications and next generation wireless networks emerge as new distribution channels for the media. the social use of mobile communications suggests that identity representation in social networks, impulsive access to trusted media brands, and micro-coordination emerge as new sources of value creation in the media industries.

Brukervurderinger av Leveraging Mobile Media



Finn lignende bøker
Boken Leveraging Mobile Media finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.