Utvidet returrett til 31. januar 2025

Literary Advertising and the Shaping of British Romanticism

Om Literary Advertising and the Shaping of British Romanticism

Mason uses the antics of Romantic-era advertising to illustrate the profound implications of commercial modernity, both in economic practices governing the book trade and, more broadly, in the development of the modern idea of literature.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781421409986
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 216
  • Utgitt:
  • 26. november 2013
  • Dimensjoner:
  • 150x234x18 mm.
  • Vekt:
  • 422 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024

Beskrivelse av Literary Advertising and the Shaping of British Romanticism

Mason uses the antics of Romantic-era advertising to illustrate the profound implications of commercial modernity, both in economic practices governing the book trade and, more broadly, in the development of the modern idea of literature.

Brukervurderinger av Literary Advertising and the Shaping of British Romanticism



Finn lignende bøker
Boken Literary Advertising and the Shaping of British Romanticism finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.