Utvidet returrett til 31. januar 2025

Man Appeal

- Advertising, Modernism and Menswear

Om Man Appeal

Provides an evaluation of the history of men's fashion advertising in the first half of the twentieth century. Alongwith issues of representation to broader socio-economic contexts, this study addresses the discourses relating to professionalization, modernity, mass-communication and marketing, display and consumer psychology.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781845200862
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 172
  • Utgitt:
  • 1. mars 2005
  • Dimensjoner:
  • 156x234x16 mm.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 13. desember 2024

Beskrivelse av Man Appeal

Provides an evaluation of the history of men's fashion advertising in the first half of the twentieth century. Alongwith issues of representation to broader socio-economic contexts, this study addresses the discourses relating to professionalization, modernity, mass-communication and marketing, display and consumer psychology.

Brukervurderinger av Man Appeal



Finn lignende bøker
Boken Man Appeal finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.