Utvidet returrett til 31. januar 2025

Management of Marketing

Om Management of Marketing

Covers the key topics of the marketing component of an MBA course and provides a balance of theory and application to ensure both aspects of the core concepts are covered. This book is accompanied by student and lecturer web sites providing additional material to enhance the points in the text and to ensure further learning.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780750661034
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 422
  • Utgitt:
  • 2. juni 2005
  • Dimensjoner:
  • 156x232x23 mm.
  • Vekt:
  • 644 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024

Beskrivelse av Management of Marketing

Covers the key topics of the marketing component of an MBA course and provides a balance of theory and application to ensure both aspects of the core concepts are covered. This book is accompanied by student and lecturer web sites providing additional material to enhance the points in the text and to ensure further learning.

Brukervurderinger av Management of Marketing



Finn lignende bøker
Boken Management of Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.