Norges billigste bøker

Managing Brands in 4D

- Understanding Perceptual, Emotional, Social and Cultural Branding

Om Managing Brands in 4D

The main value of this book is an organized and systematic approach to branding, supported by literature research, findings and practical implementation.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781787561052
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 248
  • Utgitt:
  • 15. mai 2020
  • Dimensjoner:
  • 228x152x25 mm.
  • Vekt:
  • 366 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 25. august 2025

Beskrivelse av Managing Brands in 4D

The main value of this book is an organized and systematic approach to branding, supported by literature research, findings and practical implementation.

Brukervurderinger av Managing Brands in 4D



Finn lignende bøker
Boken Managing Brands in 4D finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.