Utvidet returrett til 31. januar 2025
Om Managing Customer Service

Contains a set of workbooks to accompany the flexible learning programme specifically designed and developed by the Institute of Leadership & Management (ILM) to support their Level 3 Certificate in First Line Management. This series consists of books whose learning content is closely aligned to the Level 3 S/NVQ in Management.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780080464190
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 106
  • Utgitt:
  • 27. april 2007
  • Utgave:
  • 5
  • Dimensjoner:
  • 211x294x7 mm.
  • Vekt:
  • 430 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024

Beskrivelse av Managing Customer Service

Contains a set of workbooks to accompany the flexible learning programme specifically designed and developed by the Institute of Leadership & Management (ILM) to support their Level 3 Certificate in First Line Management. This series consists of books whose learning content is closely aligned to the Level 3 S/NVQ in Management.

Brukervurderinger av Managing Customer Service



Finn lignende bøker
Boken Managing Customer Service finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.