Norges billigste bøker

Managing Customer Value

- Essentials of Product Quality, Customer Service, and Price Decisions

Om Managing Customer Value

Providing the right combination of product quality, customer service and price is good business. Unless a business does something that creates value for their customer, then the chances of business success are nil.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780761826316
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 356
  • Utgitt:
  • 25. august 2003
  • Dimensjoner:
  • 152x229x30 mm.
  • Vekt:
  • 504 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 16. oktober 2025

Beskrivelse av Managing Customer Value

Providing the right combination of product quality, customer service and price is good business. Unless a business does something that creates value for their customer, then the chances of business success are nil.

Brukervurderinger av Managing Customer Value



Finn lignende bøker
Boken Managing Customer Value finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.