Utvidet returrett til 31. januar 2025

Managing Service Firms

- The Power of Managerial Marketing

Om Managing Service Firms

Based on a conceptual analysis of marketing texts and a case study of a service firm that utilizes innovative approaches to managing organizations, this book presents a critical examination of marketing as a managerial practice.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415473262
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 198
  • Utgitt:
  • 12. april 2010
  • Dimensjoner:
  • 160x236x20 mm.
  • Vekt:
  • 454 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Managing Service Firms

Based on a conceptual analysis of marketing texts and a case study of a service firm that utilizes innovative approaches to managing organizations, this book presents a critical examination of marketing as a managerial practice.

Brukervurderinger av Managing Service Firms



Finn lignende bøker
Boken Managing Service Firms finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.