Utvidet returrett til 31. januar 2025

Managing Strategy Processes in Emergent Industries

- The Case of Media Firms

Om Managing Strategy Processes in Emergent Industries

Based upon observation of and involvement in the strategy processes of three media firms a framework for strategy processes is proposed and a practical outline of how new strategy processes should be developed is presented.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781349141494
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 178
  • Utgitt:
  • 20. november 1996
  • Utgave:
  • 11996
  • Dimensjoner:
  • 140x216x11 mm.
  • Vekt:
  • 251 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Managing Strategy Processes in Emergent Industries

Based upon observation of and involvement in the strategy processes of three media firms a framework for strategy processes is proposed and a practical outline of how new strategy processes should be developed is presented.

Brukervurderinger av Managing Strategy Processes in Emergent Industries



Finn lignende bøker
Boken Managing Strategy Processes in Emergent Industries finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.