Norges billigste bøker

Markedsføring på 1-2-3

Om Markedsføring på 1-2-3

Markedsføring på 1-2-3 gir en grunnleggende innføring i fagområdet markedsføring. Hensikten med boken er å gi en oversikt over et stort fagområde og gi leseren innsikter over de mest sentrale problemstillingene, teorier og modeller i faget. Boken kan med fordel brukes som repetisjon og oppfriskning i eksamensforberedelser, og skrevet for alle som er interessert i å lære mer om et spennende fagfelt. ]]>

Vis mer
  • Språk:
  • Norsk
  • ISBN:
  • 9788202738433
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 155
  • Utgitt:
  • 1. januar 2022
  • Utgave:
  • 1
  • Dimensjoner:
  • 149x209x10 mm.
  • Vekt:
  • 246 g.
  På lager
Leveringstid: 1-3 virkedager
Forventet levering: 5. november 2024

Beskrivelse av Markedsføring på 1-2-3

Markedsføring på 1-2-3 gir en grunnleggende innføring i fagområdet markedsføring. Hensikten med boken er å gi en oversikt over et stort fagområde og gi leseren innsikter over de mest sentrale problemstillingene, teorier og modeller i faget. Boken kan med fordel brukes som repetisjon og oppfriskning i eksamensforberedelser, og skrevet for alle som er interessert i å lære mer om et spennende fagfelt.
]]>

Brukervurderinger av Markedsføring på 1-2-3



Finn lignende bøker
Boken Markedsføring på 1-2-3 finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.