Utvidet returrett til 31. januar 2025

Market Research

- Marketing 04.09

Om Market Research

Covers key market research techniques, from asking the right questions and using statistics to analysing data and acting on the information. This title includes examples and lessons from benchmark companies in publishing, consumer goods, brewing and others. It also includes a glossary of key concepts and a comprehensive resources guide.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781841121949
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 124
  • Utgitt:
  • 13. desember 2001
  • Dimensjoner:
  • 236x127x16 mm.
  • Vekt:
  • 122 g.
  • BLACK NOVEMBER
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 11. desember 2024

Beskrivelse av Market Research

Covers key market research techniques, from asking the right questions and using statistics to analysing data and acting on the information. This title includes examples and lessons from benchmark companies in publishing, consumer goods, brewing and others. It also includes a glossary of key concepts and a comprehensive resources guide.

Brukervurderinger av Market Research



Finn lignende bøker
Boken Market Research finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.