Utvidet returrett til 31. januar 2025

Marketing 2.0

- Strategies for Closer Customer Relationships

Om Marketing 2.0

This book analyses the enduring changes that the world of marketing is undergoing and presents the four most important new concepts: holistic brand management, customer relationship marketing, real-time marketing, and multi-channel marketing.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783540002857
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 154
  • Utgitt:
  • 21. juli 2003
  • Utgave:
  • 2003
  • Dimensjoner:
  • 156x234x11 mm.
  • Vekt:
  • 900 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. desember 2024

Beskrivelse av Marketing 2.0

This book analyses the enduring changes that the world of marketing is undergoing and presents the four most important new concepts: holistic brand management, customer relationship marketing, real-time marketing, and multi-channel marketing.

Brukervurderinger av Marketing 2.0



Finn lignende bøker
Boken Marketing 2.0 finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.