Utvidet returrett til 31. januar 2025
Om Marketing 2016

Provides an overview of essential marketing principles within a visually engaging, reader-friendly presentation. This book helps readers develop the knowledge and decision-making skills they need to succeed in competitive business environment.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781285858340
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 720
  • Utgitt:
  • 8. januar 2015
  • Utgave:
  • 18
  • Dimensjoner:
  • 218x277x27 mm.
  • Vekt:
  • 1618 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 7. desember 2024

Beskrivelse av Marketing 2016

Provides an overview of essential marketing principles within a visually engaging, reader-friendly presentation. This book helps readers develop the knowledge and decision-making skills they need to succeed in competitive business environment.

Brukervurderinger av Marketing 2016



Finn lignende bøker
Boken Marketing 2016 finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.