Norges billigste bøker

Marketing and Designing the Tourist Experience

Om Marketing and Designing the Tourist Experience

The topic of 'experience' is becoming central to full understanding of consumer behaviour. The book covers the key sectors where it is critical - from resort management and tourist information to destination marketing. International in scope it backs up the theory throughout with relevant case materials, questions and exercises.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781908999450
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 226
  • Utgitt:
  • 31. mars 2013
  • Dimensjoner:
  • 194x253x22 mm.
  • Vekt:
  • 650 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 17. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Marketing and Designing the Tourist Experience

The topic of 'experience' is becoming central to full understanding of consumer behaviour. The book covers the key sectors where it is critical - from resort management and tourist information to destination marketing. International in scope it backs up the theory throughout with relevant case materials, questions and exercises.

Brukervurderinger av Marketing and Designing the Tourist Experience



Finn lignende bøker
Boken Marketing and Designing the Tourist Experience finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.