Utvidet returrett til 31. januar 2025

Marketing Communications in Emerging Economies, Volume I

- Foundational and Contemporary Issues

Om Marketing Communications in Emerging Economies, Volume I

The first of this two-volume work brings to the fore marketing communication theories and concepts that are prominent in emerging economy contexts, and highlights the opportunities and challenges within these markets.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783030813284
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 301
  • Utgitt:
  • 29. oktober 2021
  • Utgave:
  • 12021
  • Dimensjoner:
  • 148x210x0 mm.
  • Vekt:
  • 577 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Marketing Communications in Emerging Economies, Volume I

The first of this two-volume work brings to the fore marketing communication theories and concepts that are prominent in emerging economy contexts, and highlights the opportunities and challenges within these markets.

Brukervurderinger av Marketing Communications in Emerging Economies, Volume I



Finn lignende bøker
Boken Marketing Communications in Emerging Economies, Volume I finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.