Utvidet returrett til 31. januar 2025

Marketing Dynamics

- A Primer on Estimation and Control

Om Marketing Dynamics

Marketing Dynamics: A Primer on Estimation and Control provides an introduction to the estimation and control of dynamic marketing models. It introduces dynamic models in discrete- and continuous- time, scalar and multivariate settings, with observed outcomes and unobserved states, as well as random and/or time-varying parameters.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781680830668
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 110
  • Utgitt:
  • 31. desember 2015
  • Dimensjoner:
  • 156x234x6 mm.
  • Vekt:
  • 167 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Marketing Dynamics

Marketing Dynamics: A Primer on Estimation and Control provides an introduction to the estimation and control of dynamic marketing models. It introduces dynamic models in discrete- and continuous- time, scalar and multivariate settings, with observed outcomes and unobserved states, as well as random and/or time-varying parameters.

Brukervurderinger av Marketing Dynamics



Finn lignende bøker
Boken Marketing Dynamics finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.