Utvidet returrett til 31. januar 2025

Marketing for Scientists

- How to Shine in Tough Times

Om Marketing for Scientists

Provides detailed advice about how to land a good scientist job, win funding, and shape the public debate. This title argues that marketing is a critical component of the modern scientific endeavour, not only advancing personal careers but also society's knowledge. It approaches marketing as a science in itself.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781597269940
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 248
  • Utgitt:
  • 15. november 2011
  • Dimensjoner:
  • 154x227x14 mm.
  • Vekt:
  • 348 g.
  • BLACK NOVEMBER
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 13. desember 2024

Beskrivelse av Marketing for Scientists

Provides detailed advice about how to land a good scientist job, win funding, and shape the public debate. This title argues that marketing is a critical component of the modern scientific endeavour, not only advancing personal careers but also society's knowledge. It approaches marketing as a science in itself.

Brukervurderinger av Marketing for Scientists



Finn lignende bøker
Boken Marketing for Scientists finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.