Norges billigste bøker

Marketing Identities Through Language

- English and Global Imagery in French Advertising

Om Marketing Identities Through Language

Elizabeth Martin explores the impact of globalization on the language of French advertising, showing that English and global imagery play an important role in tailoring global campaigns to the French market, with media companies undeterred by the attempts through legislation to curb language mixing in the media.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781349526000
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 286
  • Utgitt:
  • 1. januar 2006
  • Utgave:
  • 12006
  • Dimensjoner:
  • 140x216x0 mm.
  • Vekt:
  • 389 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025

Beskrivelse av Marketing Identities Through Language

Elizabeth Martin explores the impact of globalization on the language of French advertising, showing that English and global imagery play an important role in tailoring global campaigns to the French market, with media companies undeterred by the attempts through legislation to curb language mixing in the media.

Brukervurderinger av Marketing Identities Through Language



Finn lignende bøker
Boken Marketing Identities Through Language finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.