Utvidet returrett til 31. januar 2025

Marketing In Creative Industries

- Value, Experience and Creativity

Om Marketing In Creative Industries

This book addresses the specific challenges of marketing in the creative industries, whilst applying classic marketing theory to a range of international examples. It combines a comprehensive and innovative perspective on customer value theory with practical marketing strategies and detailed case studies.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780230380240
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 384
  • Utgitt:
  • 7. juli 2015
  • Dimensjoner:
  • 191x246x20 mm.
  • Vekt:
  • 742 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 15. desember 2024

Beskrivelse av Marketing In Creative Industries

This book addresses the specific challenges of marketing in the creative industries, whilst applying classic marketing theory to a range of international examples. It combines a comprehensive and innovative perspective on customer value theory with practical marketing strategies and detailed case studies.

Brukervurderinger av Marketing In Creative Industries



Finn lignende bøker
Boken Marketing In Creative Industries finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.