Norges billigste bøker

Marketing in Developing Countries

- Nigerian Advertising in a Global and Technological Economy

Om Marketing in Developing Countries

Exploring the dominant cultural values and symbols conveyed in Nigerian mass media advertising, and the impact of this advertising on the socioeconomic development of Nigeria and Sub-Saharan Africa, this volume examines the many facets of the African marketplace.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780789001412
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 144
  • Utgitt:
  • 6 April 2009
  • Dimensjoner:
  • 152x229x13 mm.
  • Vekt:
  • 317 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 25 oktober 2024

Beskrivelse av Marketing in Developing Countries

Exploring the dominant cultural values and symbols conveyed in Nigerian mass media advertising, and the impact of this advertising on the socioeconomic development of Nigeria and Sub-Saharan Africa, this volume examines the many facets of the African marketplace.

Brukervurderinger av Marketing in Developing Countries



Finn lignende bøker
Boken Marketing in Developing Countries finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.