Utvidet returrett til 31. januar 2025

Marketing in Developing Countries (RLE Marketing)

Om Marketing in Developing Countries (RLE Marketing)

The articles in this collection discuss the role of marketing in development, and include case studies from various developing countries. They consider state enterprises, marketing education, birth control and comparative marketing models.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138995642
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 272
  • Utgitt:
  • 26. november 2015
  • Dimensjoner:
  • 156x234x15 mm.
  • Vekt:
  • 453 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 18. desember 2024

Beskrivelse av Marketing in Developing Countries (RLE Marketing)

The articles in this collection discuss the role of marketing in development, and include case studies from various developing countries. They consider state enterprises, marketing education, birth control and comparative marketing models.

Brukervurderinger av Marketing in Developing Countries (RLE Marketing)



Finn lignende bøker
Boken Marketing in Developing Countries (RLE Marketing) finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.