Utvidet returrett til 31. januar 2025

Marketing in the Emerging Markets of Latin America

Om Marketing in the Emerging Markets of Latin America

Marketing in the Emerging Markets of Latin America provides a much needed analysis of business and marketing in Latin America. The book highlights the diverse characteristics of the Latin American business and marketing environment and the dynamic nature of regional and country markets.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781403947512
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 191
  • Utgitt:
  • 28. oktober 2005
  • Dimensjoner:
  • 140x216x15 mm.
  • Vekt:
  • 415 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 13. desember 2024

Beskrivelse av Marketing in the Emerging Markets of Latin America

Marketing in the Emerging Markets of Latin America provides a much needed analysis of business and marketing in Latin America. The book highlights the diverse characteristics of the Latin American business and marketing environment and the dynamic nature of regional and country markets.

Brukervurderinger av Marketing in the Emerging Markets of Latin America



Finn lignende bøker
Boken Marketing in the Emerging Markets of Latin America finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.