Norges billigste bøker

Marketing Intelligence, Part B

Om Marketing Intelligence, Part B

In the rapidly evolving world of business, technology isn't just an asset--it's the driving force behind innovation and success. This work is an indispensable resource for business leaders, marketers, and technologists who are eager to stay ahead of the curve.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781836625612
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 360
  • Utgitt:
  • 5. mai 2025
  • Dimensjoner:
  • 238x158x29 mm.
  • Vekt:
  • 630 g.
  På lager
Leveringstid: 4-8 virkedager
Forventet levering: 16. juni 2025

Beskrivelse av Marketing Intelligence, Part B

In the rapidly evolving world of business, technology isn't just an asset--it's the driving force behind innovation and success. This work is an indispensable resource for business leaders, marketers, and technologists who are eager to stay ahead of the curve.

Brukervurderinger av Marketing Intelligence, Part B



Finn lignende bøker
Boken Marketing Intelligence, Part B finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.