Norges billigste bøker

Marketing Michelin

- Advertising and Cultural Identity in Twentieth-Century France

Om Marketing Michelin

His ambitious study offers a fresh perspective on both French social history in these years and the relationship between corporate culture and popular culture in the twentieth century.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780801866517
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 376
  • Utgitt:
  • 8. februar 2002
  • Dimensjoner:
  • 158x240x29 mm.
  • Vekt:
  • 700 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 11. september 2025

Beskrivelse av Marketing Michelin

His ambitious study offers a fresh perspective on both French social history in these years and the relationship between corporate culture and popular culture in the twentieth century.

Brukervurderinger av Marketing Michelin



Finn lignende bøker
Boken Marketing Michelin finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.