Norges billigste bøker

Marketing Organisation (RLE Marketing)

Om Marketing Organisation (RLE Marketing)

Aimed primarily at the MBA student or those preparing for professional qualifications in the marketing field, this book analyses the process of decision making in marketing and the role of organisation. It examines: The study of the organisational location and positioning of the marketing function The analytical perspectives of information-processing theories of organisation The relationship between structure and information Organisational processes

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138980488
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 252
  • Utgitt:
  • 26. november 2015
  • Dimensjoner:
  • 156x234x13 mm.
  • Vekt:
  • 453 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Marketing Organisation (RLE Marketing)

Aimed primarily at the MBA student or those preparing for professional qualifications in the marketing field, this book analyses the process of decision making in marketing and the role of organisation. It examines: The study of the organisational location and positioning of the marketing function The analytical perspectives of information-processing theories of organisation The relationship between structure and information Organisational processes

Brukervurderinger av Marketing Organisation (RLE Marketing)



Finn lignende bøker
Boken Marketing Organisation (RLE Marketing) finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.